Аніманґапедія
Advertisement

Аніме "Покемон" — дитяче аніме зняте по мотивам ігр покемон. Це аніме являється частиною медіафраншизи "Покемон". Перша серія "Покемон, я обираю тебе!" була показана 1 квітня 1997 року, на каналі "ТВ Токіо". На чей момент вийшло більше 1000 серій цього аніме. Також є побічні серії, які прямо не стосуються цього серіалу, такі як - Покемон: Оріджин і Покемон: Покоління.

Аніме має всесвітню популярність і транслюється в 74 країнах світу. Окрім японської версії серіалу є американська, в якій змінені назви покемонів, та перероблена частина анімації. В американській версії вирізано сцени з жартами еротичного характеру, які для японського дитячого аніме є нормою, і деякі сцени насилля, деякі серіїї взагалі не були показані в американській версії.

Світ[]

Світ покемонів схожий на наш, тільки за однією особливістю - окрім людей його населяють покемони. Покемони- це створіння які мають незвичайні здібності (атаки ) і здатні до швидкої еволюції. Ці істоти від природи полюбляють битви, тому люди в старовинні часи використовували їх для воїн. Ті хто займався тренуванням покемонів називалися тренерами.

Проте темні часи минули і щоб дати покемонам і людям жити в мирі і дозволити обом расам виплеснути кудись свою войовничість - було створено ліги покемонів. Ліга покемонів це об'єднання тренерів покемонів -спортивного напрямку. Щоб прийняти участь у головних змаганнях ліги, тренеру і його покемонам необхідно завоювати в битвах 8 особливих значків, які означають їх майстерність і вправність. 

Не всі люди захотіли використовувати покемонів в мирних цілях. Ці злодії створили особливі організації ,які прагнуть досягнути світової влади, або ще чого, за рахунок покемонів. Їм протистоять особливі загони, в тому числі Офіцери Джені.

Сюжет[]

В серіалі нам росповідають про пригоди юного тренера покемонів - Еша Кетчума (в японській версії Сатосі ). Юний тренер починаю подорож зі свого рідного міста, йдучи за мрією стати майстром покемонів. В своїй подорожі він знаходить багато друзів, як серед людей, так і серед покемонів, а також сильних суперників. В продовж перших трьох частин серіалу з Ешем подорожував його друг Брок (його не було протягом одного "американського сезону"). Усі інші друзі крім Брока подорожують з Ешем лише на протязі однієї частини, іноді з'являючись в епізодичних ролях.

Частини- Сезони[]

Частини[]

В японському аніме "Покемон" не має такого поняття як сезони. В них серіал ділиться на частини. На данний момент готується до запуску сема частина серіалу. 

Коли починається нова частина серіалу, головний герой змінює одяг, залишає всіх своїх покемонів, окрім Пікачу, і знаходить нових друзів. Будь яку частину можно дивитися, не подивившись попередні, протягом декількох перших епізодів, глядачам пояснюють що до чого. 

Сезони[]

Американська версія ділить серіал на сезони. Зазвичай протягом року показують один сезон. Сезони майже ніяк не діляться сюжетно окрім сезону "Пригоди на помаранчевих островах " і створені для зручності американської спільноти. 

На данний момент випущено 21 сезон.

Список частин і сезонів[]

Оригінальний серіал[]

В цій частині Еш тільки починає мандрівку. Він зустрічає свого першого покемона і перших друзів Місті та Брока (який буде з ним ще в двух частинах). Вони подорожують спочатку регіоном Канто, потім направляються на помаранчеві острови і в регіон Джото, після фіналу Ліги Джото, закінчується перша частина аніме.

Ця частина відповідає п'яти американським сезонам:

  1. Пригоди на Помаранчевих островах
  2. Мандри в Джото
  3. Чемпіони ліги Джото
  4. Шлях майстра

Нове покоління[]

В другій частині Еш потрапляє до регіону Хоен, де зустрічає Мей і її молодшого брата Макса. В цій частині вперше з'являються змагання покемонів, суть яких в красивому поданні атак покемона. В цьому регіоні друзі приймають участь в руйнуванні планів Команди Аква і команди Магма. Після фіналу ліги Хоену, Еша запросили прийняти участь в змаганнях Краю Битв, які знаходяться в Канто. Цим змаганням присвячена остання третина частини.

Ця частина відповідає чотирьом американським сезонам:

  1. Нове покоління
  2. Новий виклик
  3. Новий бій
  4. Край битв

Алмаз і Перли[]

В третій частині Еш разом з Броком приходить в регіон Синно, де знайомиться з юним координатором Доун.

  1. Алмаз і Перли
  2. Бойовий вимір
  3. Галактичні битви
  4. Перможці ліги Синно

Чорне і Біле[]

В четвертій частині аніме Еша покинув його супутник Брок, замість нього юний тренер познайомився з Айрис та Саймоном.Ця частина відповідає трьом американським сезонам:

  1. Чорне й Біле
  2. Долі суперників
  3. Пригоди в Юнові

X та Y[]

В п'ятій частині аніме Еш відправляєється в загадковий регіон Калос. Там він зустрічає лідера гіма залу Клемонта і його сестру Боні , а також закохану в нього дівчину Серену . В калосі Еш дізнається про новий рівень еволюції покемонів - Мегаеволюцію. В кінці частини герої зіштовнуться з величезною небезпекою ,яка нависла над регіоном Калос і всім світом.

Ця частина відповідає трьом американським сезонам:

  1. X та Y
  2. Пригоди в Калосі
  3. XY та Z
Advertisement